نقش اثرگذار ائمه جمعه سمنان در مقابله با کرونا
کد خبر: 3916476
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

نقش اثرگذار ائمه جمعه سمنان در مقابله با کرونا

استاندار سمنان با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه‌های مقابله با کرونا و مواسات در سطح استان، گفت: نقش ائمه جمعه استان در مقابله با کرونا تأثیرگذار بود.

نقش ائمه جمعه سمنان در مقابله با کرونا تاثیرگذار بود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، علیرضا آشناگر، استاندار  شب گذشته، 23 مردادماه در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به تلاش‌های ائمه جمعه در زمینه‌های مختلف دینی، اجتماعی، فرهنگی گفت: نقش ائمه جمعه استان سمنان در مقابله با کرونا تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان تا به امروز هماهنگی کامل بین ائمه جمعه و جماعات و سایر روحانیان استان سمنان در اجرای تصمیمات دولت را شاهد بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد، متذکر شد: ائمه جماعات استان هم در مقوله اجرای سیاست‌های دولت و هم در جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه، همکاری بسیار مطلوب و ارزنده داشتند.

آشناگر با بیان اینکه در ایام حساس مقابله با بیماری کرونا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همکاری بسیار مطلوبی داشت، یادآور شد: برای توجیه سیاست‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای عموم مردم، این شورا مساعدت و همکاری بسیار مطلوبی داشت.

یادآور می‌شود، در این مراسم حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا به‌عنوان مسئول جدید سیاستگذاری ائمه جمعه استان معرفی و از خدمات پیرچه تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha