وحدت حول محور ولایت، عامل مهمی در پیروزی بر دشمنان است
کد خبر: 3916501
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

وحدت حول محور ولایت، عامل مهمی در پیروزی بر دشمنان است

امام جمعه اهر وحدت و همدلی مسئولان و مردم حول محور ولایت را عامل مهمی در موفقیت و پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

خدمت به مردم بزرگترین عبادت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، روز گذشته، 23 مردادماه در مراسم معارفه فرماندار جدید اهر، بزرگترین عبادت را خدمت به مردم دانست و گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بالاترین عبادات است.

وی افزود: در خدمت به مردم باید مسئولان از هر فرصتی استفاده کنند و این خدمت نیز باید صادقانه و جهادی باشد. خدمت‌رسانی به مردم باید با مدیریت جهادی و خالصانه باشد و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص را مد نظر قرار دهیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده فرهنگ مردم اهر را بسیار بالا ذکر کرد و آن را عاملی قوی در وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسئولان این شهرستان برشمرد.

امام جمعه اهر وحدت و همدلی مسئولان و مردم حول محور ولایت را عامل مهمی در موفقیت و پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی گفت: در بحث رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان در شهرستان اهر خیران و مسئولان بسیار عالی عمل کردند و در مرحله دوم نیز که شروع شده است باز شاهد حضور عالی خیران و مسئولان در این خصوص هستیم.

انتهای پیام
captcha