ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای مطالبه‌گری است
کد خبر: 3917342
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
سردار قاسمی:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای مطالبه‌گری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تقدیر از روشنگری های ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: باید «تفکر مطالبه گری» احیا و مسئله «به من چه، به تو چه» کنار گذاشته شود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای مطالبه‌گری است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای مطالبه‌گری باشدبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، امروز 28 مرداد ماه در در جلسه ویدئو کنفرانس با روساء و دبیران ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان خراسان جنوبی، با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: حمایت از آمران معروف و نهی از منکر جزء کارهای اساسی ستاد است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) و یارانشان شهیدان راه امر به معروف و نهی از منکر  هستند، گفت: رسالت بزرگ امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین جد بزرگوارشان است.

قاسمی با بیان اینکه آموزش گروه‌های تذکر لسانی و سازماندهی آنان به طور کلی بر عهده بسیج گذاشته شده است، افزود: دهه اول محرم آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است و شعار هفته امسال نیز «نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگسازی» با کلید واژه- هشتگ « #بی_تفاوت_نباشیم» در نظر گرفته شده است. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت گروه‌های طلایه داران، اظهارکرد: در برخی از مساجد سطح استان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر فعال و در حال سازماندهی گروه‌های تذکر لسانی هستند و تشکیل شوراها در سایر مساجد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سردار قاسمی با تقدیر از روشنگری‌های ائمه جمعه خراسان جنوبی، تصریح کرد: باید «تفکر مطالبه گری» احیا و مسئله «به من چه، به تو چه» کنار گذاشته شود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای مطالبه گری است.

قاسمی با اشاره به ساختار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان و دستگاه‌های اجرایی، گفت: در همه‌ی سازمان‌ها و ادارات شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به ریاست مسئول اداره تشکیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی افزود: امسال مهمترین اولویت‌ها در محورهای مطالبه‌گری، فضای مجازی، تذکر لسانی و آموزش خواهد بود.

وی تأکید کرد: وظیفه ستاد، احیای مطالبه‌گری، عدم سکوت و فریاد زدن در مقابل ظلم و بی‌عدالتی‌ها و فصاحت است. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه باید به مسئولیت اجتماعی واقف باشیم، یادآورشد: اگر در حوزه مطالبه‌گری عمل شود، دیگر شاهد برخی ناهنجاری‌ها در سطح جامعه نخواهیم بود.

انتهای پیام
captcha