دشمن از وحدت مسلمانان وحشت دارد
کد خبر: 3919857
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

دشمن از وحدت مسلمانان وحشت دارد

یک مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن از وحدت مسلمانان وحشت دارد، گفت: همیشه شیطنت‌هایی از سوی دشمن برای از بین بردن وحدت مسلمانان وجود داشته و دارد و این وظیفه فعالان فرهنگی و مذهبی است که توطئه‌های آن‌ها را خنثی کنند.

دشمن از وحدت مسلمانان وحشت داردنسرین پیرسمساری، مدرس حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام فرمودند: «ما هر چه داریم، از این محرم است و از این مجالس. مجالس تبلیغ ما هم از محرم است، از این شهادت سیدالشهدا(ع) است و محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است».

وی ادامه داد: امروز بر خلاف گفته‌های وهابیت و برخی روحانیان وهابی‌صفت که تلاش می‌کنند مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) را زیر سؤال  ببرند، شاهد برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) با بصیرت دینی هستیم.

پیرسمساری ادامه داد: باید با بصیرت دینی به دنبال چرایی شهادت امام حسین(ع) و حکمت حضور خانواده امام حسین(ع) در عرصه نبرد بود و امروز با زنده نگه داشتن اهداف اسلام نخواهیم گذاشت پرچم امام حسین(ع) بر زمین افتد.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال تضعیف فرهنگ عاشورا هستند، گفت: دشمنان شیوع کرونا را بهانه‌ای برای عدم برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) کرده بودند ولی از این مهم غافل بودند که مردم ایران اسلامی عزاداران واقعی برای امام حسین(ع) هستند.

وی ادامه داد: مردم عزادار ایران اسلامی نشان دادند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مواردی که از سوی ستاد ملی کرونا بیان شده بودند می‌توان حتی در سخت‌ترین شرایط ارادت خود را به امام حسین(ع) نشان داد.

این فعال عرصه فرهنگ دینی افزود: مداحان، علما، طلاب، فعالان مذهبی و رسانه‌ها وظیفه روشنگری دارند؛ چراکه امروز دشمن به دنبال از بین بردن وحدت مسلمانان و کمرنگ کردن فرهنگ و نهضت عاشورایی است.

پیرسمساری با بیان اینکه دشمن از وحدت مسلمانان وحشت دارد، گفت: همیشه شیطنت‌هایی از سوی دشمن برای از بین بردن وحدت مسلمانان وجود داشته و دارد و این وظیفه فعالان فرهنگی و مذهبی است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام
captcha