تبریز به عنوان یک جهان‌شهر نیازمند برندسازی است
کد خبر: 3920825
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

تبریز به عنوان یک جهان‌شهر نیازمند برندسازی است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه تبریز ظرفیت برند جهانی را داراست، گفت: اولین گام برای تحقق این هدف، شناساندن تبریز و معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر است که باید در این راه، از برندسازی برای شهر تبریز و ابزار تبلیغاتی مختلف استفاده کنیم.

تبریز به عنوان یک جهان‌شهر نیازمند برندسازی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز روز گذشته، 13 شهریورماه در نشست بررسی برندسازی شهر تبریز با اشاره به اینکه تبریز ظرفیت برند جهانی را داراست، گفت: اولین گام برای تحقق این هدف، شناساندن تبریز و معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر است که باید در این راه، از برندسازی برای شهر تبریز و ابزار تبلیغاتی مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سابقه اجرای برندیگ در شهرداری تبریز از سال ۹۵ وجود دارد گفت: پس از انجام مطالعات اولیه و تشکیل شورای سیاستگذاری برندینگ، شهرداری تبریز طی فراخوان از شرکت‌های حائز شرایط برای برندینگ تبریز دعوت به عمل آورد و ۱۷ طرح از سطح کشور به دبیرخانه واصل شد و طرحی انتخاب شد ولی متاسفانه مسکوت ماند.

حجت‌الاسلام حمیدی، با بیان این که برندسازی شهری، مجموعه‌ای گسترده از ادراک مخاطبان از فضاهای شهری، شهروندان و بسیاری از شاخصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زندگی شهری است، گفت: برندسازی شهری، روشی برای افزایش جاذبه‌ی شهر و نقطه‌ی اساسی شناخت شهر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: برندها با تکیه بر داشته‌های شهری در جهت افزایش اعتبار جهانی خود حرکت می‌کنند و جایگاه بین‌المللی خود را در مقایسه با سایر شهرهای جهان ارتقاء می‌دهند و چنین رقابتی می‌تواند منافع حداکثری شهروندان را تامین و هویت شهری را تقویت کند.

انتهای پیام
captcha