کمک‌های مؤمنانه بازآفرینی صحنه‌های ایثار دفاع مقدس است
کد خبر: 3924261
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

کمک‌های مؤمنانه بازآفرینی صحنه‌های ایثار دفاع مقدس است

استاندار آذربایجان‌شرقی کمک مؤمنانه را بازآفرینی صحنه‌های ایثار و فداکاری دفاع مقدس دانست و گفت: بیماری کرونا در کنار مشکلات زیادی که برای جامعه ما به همراه داشته، صحنه‌های ایثار و فداکاری دوران جنگ را میان مردم زنده کرده است که جای شکرگزاری دارد.

کمک‌های مومنانه بازآفرینی صحنه‌های ایثار و فداکاری دفاع مقدس استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار امروز، 31 شهریورماه در مراسم آغاز توزیع کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند در مسجد عباسیه خیابان صائب تبریز، با قدردانی از هیئت امنای این مسجد و اهالی خیابان صائب که برای چندمین بار اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند کرده‌اند، گفت: مردم ما با وجود همه مشکلات، دستگیری از یکدیگر را فراموش نکرده‌اند.

وی بیان کرد: با وجود تبلیغات شوم دشمنان و تحریم‌های ظالمانه و بیرحمانه، ملت ما به پشتوانه حمایت الهی، خم به ابرو نیاورده و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا که نعمت آزادی، استقلال و امنیت، مدیون از جان‌گذشتگی آن‌هاست را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه تمام تحولات 40 سال گذشته تاریخ انقلاب اسلامی، محل آزمون الهی بوده است، افزود: در طول این 40 سال، اتفاقات مهمی مانند جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی، تحریم‌‌های اقتصادی و اکنون هم بیماری کرونا رخ داده و همواره در معرض امتحان بوده‌ایم.

پورمحمدی ادامه داد: امروز هر فردی به اندازه توان خود تلاش می‌کند تا از این امتحان سربلند بیرون بیاید؛ برخی با جان خود در بیمارستان‌ها به یاری بیماران شتافته‌اند و برخی نیز با مال خود، هر چند اندک، از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده حمایت می‌کنند.

وی با تأکید بر جلب مشارکت خیران در کمک به خانواده‌های نیازمند، گفت: امروز با توجه به شرایط جامعه، نیازهای جدیدی به‌وجود آمده است و لازم است که مشارکت در کار خیر، بازتعریف شود.

پورمحمدی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های پیشتاز در کمک‌های مؤمنانه است، بیان کرد: مردم ما در همه حوادث و اتفاقات با تمام توان به صحنه آمده‌اند و یاری‌گر دولت در کمک به نیازمندان و حل مشکلات معیشتی آن‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha