يادواره شهدای ارسباران در ورزقان برگزار می‌شود
کد خبر: 3925103
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

يادواره شهدای ارسباران در ورزقان برگزار می‌شود

امام جمعه ورزقان گفت: هشتمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران ۲۲ اسفندماه امسال با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

يادواره شهدای ارسباران در ورزقان برگزار می شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد، امام جمعه ورزقان امروز، سوم مهرماه در دومین نشست ستاد هماهنگی یادوراه شهدا، گفت: هشتمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران ۲۲ اسفندماه امسال با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: شهدا مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی و راه، روش، کردار و رفتار شهدای گرانقدر چراغ راه آینده در رسیدن به قلعه‌های پیشرفت و ترقی است.

حجت‌الاسلام پورمحمد، ادامه داد: بیماری کرونا نباید مانع از گرامیداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

امام جمعه ورزقان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای منطقه ارسباران، مدافعین حرم و سلامت و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: یادواره شهدا با ارزش‌ترین حرکت و جهاد فرهنگی است و رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان ساز است.

گفتنی است یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران هر ساله در یکی از شهرستان‌های منطقه ارسباران برگزار می‌شود که با تصمیم مسئولین ارشد شهرستان‌های ارسباران امسال ۲۲ اسفند ماه در ورزقان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha