اقتدار جمهوری اسلامی مرهون شهداست
کد خبر: 3925831
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون شهداست

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقتدار و عزت کنونی جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهداست.

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون شهدا استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، موسی خلیل‌اللهی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی عصر روز یک‌شنبه، ششم مهرماه در دیدار با خانواده شهید امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی، با اشاره به دستاوردهای بزرگ هشت سال دفاع مقدس، گفت: اقتدار و عزت کنونی جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهداست.

وی افزود: دفاع مقدس برگ زرین تاریخ ایران است و در حال حاضر به برکت خون شهدا، سربلندی، عزت و صلابت نصیب مردم کشور شده است که باید قدردان آن باشیم.

خلیل‌الهی‌ با بیان اینکه مدافعان حریم هوایی آسمان کشور، همچون دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس برای حفاظت از این مرز و بوم از جان خود گذشتند، اظهار کرد: بدون تردید امنیت و آرامش موجود در داخل مرزهای کشور بدون تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان حریم هوایی ممکن نیست.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: شهید سرتیپ دوم خلبان رحمانی از نیروهای ارزشمند و ممتاز پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز بود و با توجه به اینکه این شهید عزیز یکی از حافظان قرآن کریم نیز بود هر کسی با او همنشین شد، شیفته خلقیات خوب ایشان نیز می‌شد.

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم راه شهدای بزرگ و خواسته آن‌ها را که حفاظت از میهن اسلامی است، ادامه بدهیم.

چهارم دی‌‌ماه سال 98 یک فروند جنگنده میگ ۲۹ ارتش در حین انجام مأموریت در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد که در این سانحه خلبان محمدرضا رحمانی به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha