پیش‌همایش دوم «خیر ماندگار» برگزار می‌شود
کد خبر: 3926263
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

پیش‌همایش دوم «خیر ماندگار» برگزار می‌شود

پیش‌همایش دوم خیر ماندگار پنج‌شنبه 24 مهرماه، با بررسی موضوعاتی از جمله «اسلام و حکمرانی امر خیر با رویکرد نظری»، «طراحی الگوی مناسب فعالیت‌های خیر در ایران» و «بازآرایی نظام حکمرانی تأمین اجتماعی؛ ضرورت و راهبردها» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سومین همایش خیرماندگار در هفت محور شامل «مباحث نظری»، «تجربه‌های جهانی»، «تجربه‌های ملی»، «نقش نهاد‌های بازیگر عرصه خیر»، «آسیب‌ها و چالش‌های حکمرانی امور خیر در ایران»، «حکمرانی مطلوب امور خیر و نیکوکاری در ایران» و «ایده‌های نو برای حکمرانی امور خیر در ایران» به همت بنیاد خیریه راهبری آلاء، دانشگاه اصفهان، سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا طی ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

در این راستا، بنیاد آلا اقدام به برگزاری پیش‌همایش‌های ملی خیر ماندگار کرده است. پیش‌همایش‌ دوم، پنج‌شنبه 24 مهرماه، از ساعت 9 تا 12 با حضور سیدمرتضی نبوی، عضو تشخیص مصلحت نظام، داود دانش‌جعفری، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی و محمدرضا اخضریان کاشانی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
در این پیش‌همایش موضوعاتی از جمله «اسلام و حکمرانی امر خیر با رویکرد نظری»، «طراحی الگوی مناسب فعالیت‌های خیر در ایران» و «بازآرایی نظام حکمرانی تأمین اجتماعی؛ ضرورت و راهبردها» بررسی می‌شود.

این پیش‌همایش از درگاه‌هایی همچون شبکه اینستاگرام به نشانی khairemandegar@ و آپارات به نشانی khairemandegar/live قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سومین همایش ملی خیر ماندگار به نشانی اینترنتی conf.ala.org.ir و شبکه اجتماعی khairemandegar@ مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۲۵۸۹۰۰ - ۰۲۱ تماس گیرند.
 
 
پیش‌همایش دوم  جشنواره خیر ماندگار برگزار می‌شود
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha