سخنان مکرون علیه مقاومت به شدت محکوم است
کد خبر: 3926367
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
تجمع علمای مسلمان لبنان:

سخنان مکرون علیه مقاومت به شدت محکوم است

علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای سخنان رئیس‌جمهور فرانسه علیه حزب‌الله و تروریست خواندن این جنبش را به شدت محکوم کردند.  

به گزارش ایکنا به نقل از «المسیره نت»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای تأکید کرد: ما امروز در سخت‌ترین و خطرناک‌ترین جنگ‌ها با دشمنان قرار داریم، زیرا هر طرفی در مقابل طرف دیگر صف‌آرایی می‌کند.
 
تجمع‌کنندگان افزودند: امروز محور شر صهیونیستی ـ آمریکایی همه توان خود را برای جنگ با ما به کار برده و از مرزهای اخلاق و انسانیت عبور کرده و با وحشی‌گری و ایجاد فتنه‌های مذهبی به دنبال نابود کردن خط مشی مقاومت است.
 
تجمع‌کنندگان با تأکید بر کنار گذاشتن طایفه‌گرایی در لبنان اظهار، کردند: طرح رئیس‌جمهور فرانسه برای تشکیل دولت در لبنان نباید باعث کنار گذاشتن یک گروه و جریان خاص و به حاشیه راندن آن شود و توطئه‌چینی‌ها علیه خط مقاومت هرگز محقق نخواهد شد.

تجمع علمای مسلمان لبنان سخنان مکرون درباره حزب‌الله و مقاومت لبنان و توصیف مقاومت به تروریسم را به شدت محکوم و تأکید کرد: مقاومت شریف‌ترین پدیده و جنبش‌ در کل جهان محسوب می‌شود و سخنان مکرون علیه مقاومت لبنان به شدت محکوم است.
 
یک روز پس از انصراف «مصطفی ادیب» از ادامه رایزنی‌ها برای تشکیل کابینه جدید لبنان، امانوئل مکرون طی سخنانی مزورانه از منویات قلبی خود در خصوص آینده لبنان سخن گفت.
 
مکرون در ادامه لبنانی‌ها را به جنگ داخلی تهدید کرد و با قرار دادن آن‌ها بر سر دوراهی جنگ داخلی یا تسلیم، گفت: هیچ هراسی از جنگ داخلی ندارد، اما حزب‌الله نمی‌تواند ارتشی باشد که با اسرائیل در سوریه بجنگد و در عین حال یک حزب سیاسی قابل‌ احترام در لبنان باشد.
انتهای پیام
captcha