پویش سراسری پارسا برگزار می‌شود
کد خبر: 3926395
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

پویش سراسری پارسا برگزار می‌شود

پویش سراسری پارسا(پیشگیری و امید از سرطان ایران) از سوی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

پویش سراسری پارسا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، پویش سراسری پارسا(پیشگیری و امید از سرطان ایران) از 9 مهر الی ۹ آبان‌ماه به منظور ارتقای آگاهی بانوان در خصوص سرطان پستان از سوی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با همکاری و حمایت ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف برگزار می‌شود.

سرطان پستان نخستین عامل مرگ و میر زنان به علت سرطان در جهان و ایران است. از این رو پیشگیری و خودمراقبتی جهت تشخیص زودرس و درمان به موقع اهمیت شایانی در مهار و درمان این بیماری دارد.

پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی با بیش از ۲۰ سال فعالیت در زمینه‌های تخصصی پژوهش، آموزش و درمان تخصصی در زمینه سرطان پستان خود را مسئول سلامت بانوان بخصوص در حوزه پیشگیری از سرطان پستان می‌داند؛ لذا همواره بخصوص در ماه اکتبر برنامه‌های متنوع آموزشی و اجتماعی با هدف آگاه‌سازی بانوان در این زمینه برگزار می‌کند.

امسال نیز این برنامه‌ها در قالب پویش سراسری پارسا و با حمایت همکاری ارگان‌ها و نهاد‌های مختلفی از جمله بنیاد خیریه پارسا، دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران، شهرداری تهران، صدا و سیما برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است تولید محتوا و اجرای برنامه‌های پویش توسط تیم تخصصی و همکاری داطلبانه متخصصان حوزه‌های تخصصی جراحی، انکولوژی، ژنتیک، تغذیه، روانشناسی و متخصصین فناوری‌های نوین سرطان پستان اجرا خواهد شد.

از جمله برنامه‌های این پویش سراسری می‌توان به انجام آموزش‌های عمومی به صورت مجازی در مناطق مختلف شهرداری تهران و فضای مجازی همچنین تولید بسته‌های آموزشی و فیلم جهت آگاهی از نحوه پیشگیری از سرطان، انجام مصاحبه‌های مختلف در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی همچنین برنامه‌های متنوع ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع مثل رکابزنی بانوان بهبودیافته از سرطان همچنین انجام غربالگری رایگان در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران، پخش برنامه‌های آموزشی در ایستگاه‌های مترو و نصب پیام‌های بهداشتی در اتوبوسرانی تهران اشاره کرد.

بانوان سراسر کشور می‌توانند از طریق آدرس اینستاگرام @Motamed.c.i به پویش سراسری ملحق و از سایت www.Ibcrc.ir از برنامه‌ها و محتوای تولید شده توسط تیم تخصصی پویش بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
captcha