برگزاری مسابقه کتابخوانی «محمد(ص) پیامبری برای همیشه»
کد خبر: 3926691
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

برگزاری مسابقه کتابخوانی «محمد(ص) پیامبری برای همیشه»

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، از برگزاری مسابقه کتابخوانی محمد(ص) پیامبری برای همیشه در راستای اعلام انزجار از اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر(ص)، ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی محمد (ص) پیامبری برای همیشه

احد حاجی‌بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقه کتابخوانی محمد(ص) پیامبری برای همیشه در راستای اعلام انزجار از اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که زمان برگزاری این مسابقه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ روز چهارشنبه، 31 مهرماه امسال است، گفت: این مسابقه به صورت آنلاین در سایت سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی به نشانی www.jahad-asharghi.ac.ir برگزار می‌شود.

حاجی‌بلند افزود: منبع این مسابقه کتابخوانی نیز کتاب محمد(ص) پیامبری برای همیشه نوشته حسن رحیم پورازغدی است که متقاضیان می‌توانند جهت دریافت فایل این کتاب به کانال معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی در پیام رسان ایتا به شناسه farhangijdas مراجعه کنند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، در خصوص جوایز این مسابقه نیز گفت: نفر اول مسابقه کتابخوانی مبلغ چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ سه میلیون به همراه لوح تقدیر و نفر سوم نیز مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha