آغاز مسابقات قرآن سپاه عاشورا در تبریز
کد خبر: 3930448
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

آغاز مسابقات قرآن سپاه عاشورا در تبریز

سی‌ونهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه عاشورا ویژه پایوران و سربازان وظیفه در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز شد.

آغاز سی‌ونهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه عاشورا در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سی‌ونهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه عاشورا ویژه پایوران و سربازان وظیفه در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امروز، سی‌ام مهرماه در تبریز آغاز شد.

علی گل‌محمدی، مسئول برگزاری مسابقات قرآن سپاه عاشورا، تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات 160 نفر اعلام کرد و گفت: در این مسابقات که ویژه کارکنان رسمی و وظیفه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، مفاهیم، اذان و قرائت(تحقیق و ترتیل) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات 15 نفر در رشته حفظ، 50 نفر در رشته قرائت، 25 نفر در رشته اذان و 70 نفر در رشته مفاهیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که با توجه به شرایط کرونایی رشته مفاهیم در نواحی در حال برگزاری است.

گل‌محمدی بیان کرد: بخش بانوان این مسابقات نیز در مردادماه سال‌ جاری برگزار شد که نفرات برتر آن در آبان‌ماه در مشهد مقدس در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha