نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به پویش ایران همدل پیوست
کد خبر: 3930740
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به پویش ایران همدل پیوست

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به پویش پازل ایران همدل پیوست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به پویش پازل ایران همدل پیوستبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، اول آبان‌ماه با پیوستن به پویش پازل همدلی، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت آحاد جامعه در انواع طرح‌های خیرخواهانه و نوع دوستانه، شاهد برخورداری کودکان و نوجوانان خانواده‌های کم برخوردار از امکانات آموزشی برای کودکان لازم التعلیم تحت پوشش بهزیستی ، کمیته امداد و دیگر موسسات واقعی خیریه باشیم.

وی افزود: لازم است با تدارک بسیج امکانات از ناحیه دولتمردان و به همت خیران و نیکوکاران و با همدلی و همراهی مردم فهیم، دورنمای روشنی از آموزش، تربیت و مهارت آموزی را بصورت علمی و عملی در این قشر از جامعه، شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان این‌که هرگونه طرح، برنامه و حرکت‌های مرتبط با آموزش، تربیت و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان همگام با آموزه‌های دینی، قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: با اجرای مناسب و مطلوب پویش پازل همدلی و تداوم طرح های دیگر متناسب، موانع موجود بر سر راه آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان برداشته شود.

امام جمعه تبریز، افزود: با اراده دست اندرکاران ذیربط و به اهتمام خیران و نیکوکاران شریف و فهیم استان، با افتخار می‌توانیم در کوتاه مدت، به شهر و استانی عاری از خانواده‌های کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل دست یابیم.

وی تاکید کرد: هیچ کودک و نوجوانی، در هیچ جایی از میهن اسلامی، نباید به جهت عدم توانایی و نیازمندی، از چرخه نظام آموزش به دور باشد.

کمپین پازل همدلی، بزرگ ترین چیدمان مهربانی، با شعار «قطره قطره جمع گردد همدلی معنا شود» توسط بهزیستی آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور در راستای پویش ایران همدل، با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز کودکان و دانش آموزان تحت پوشش اجرا می شود.

انتهای پیام
captcha