اصل ۴۴ دقیق اجرا شود / با تولیدکنندگان با لبه نرم قانون رفتار کنیم
کد خبر: 3930867
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

اصل ۴۴ دقیق اجرا شود / با تولیدکنندگان با لبه نرم قانون رفتار کنیم

استاندار آذربایجان‌‌شرقی با تأکید بر ضرورت اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری بنگاه‌های اقتصادی بزرگ به بخش خصوصی، گفت: باید بیشتر از گذشته، مراقب سرمایه‌گذاران و صنعتگران استان باشیم.

اصل 44 دقیق اجرا شود/ با تولیدکنندگان با لبه نرم قانون رفتار کنیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، عصر روز پنجشنبه، اول آبان‌ماه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان،  گفت: خوشبختانه تفاهم و همدلی بسیار خوبی در بین اعضای این شورا وجود دارد که امیدواریم این روحیه، قوی‌‌تر از گذشته استمرار یابد.

وی خواستار حمایت واقعی از تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی شد و اظهار کرد: قانون، فصل‌الخطاب تمامی فعالیت‌هاست، اما باید توجه داشت که در شرایط فعلی اقتصاد کشور، با تولیدکنندگان و جهادگران عرصه صنعت و تولید باید با لبه نرم قانون رفتار کرد.

پورمحمدی با تأکید بر ضرورت اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری بنگاه‌های اقتصادی بزرگ به بخش خصوصی، گفت: باید بیشتر از گذشته، مراقب سرمایه‌گذاران و صنعتگران استان باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان از جمله بزرگراه تبریز - سهند اشاره کرد و گفت: اتمام این پروژه یکی از اولویت‌های اصلی ما از نخستین روز مسئولیت بود و پیشرفت فیزیکی آن در این مدت از 42 درصد به بیش از 98 درصد رسیده است.

وی با اشاره به تأخیرهای پیش‌آمده در افتتاح این پروژه، گفت: این مسیر در زمان وعده داده شده آماده بود تا زیر بار ترافیک برود، ولی با تاکید دادستانی برای تامین ایمنی هرچه بیشتر مردم، افتتاح پروژه را تا نصب گاردریل و تابلوهای راهنمایی به تاخیر انداختیم.

انتهای پیام
captcha