برگزاری جشنواره هنری «محمد پیامبر صلح و مهربانی» در دانشگاه تبریز
کد خبر: 3933889
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

برگزاری جشنواره هنری «محمد پیامبر صلح و مهربانی» در دانشگاه تبریز

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز گفت: جشنواره هنری «محمد پیامبر صلح و مهربانی» در قالب ‌پوستر و کاریکاتور با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

جشنواره هنری «محمد پیامبر مهربانی» در دانشگاه تبریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محسن بابازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز اظهار کرد: جشنواره هنری «محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی» در قالب ‌پوستر و کاریکاتور با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی  ادامه داد: این جشنواره هنری در راستای اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل مکرون، رئیس‌جموری فرانسه، در اهانت به ساحت قدسی حضرت رسول اکرم(ص)، در قالب ‌پوستر و کاریکاتور در بین دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

بابازاده، با اشاره به مهربانی حضرت محمد(ص)، نفی سیاست ایجاد تنش بین ادیان و تمدن‌ها، نفی فرهنگ تروریسم و تروریسم فرهنگی، تبدیل نفرت پراکنی به بذل مهر و محبت، تعامل ادیان به جای تقابل، رد استفاده ابزاری از دین توسط تروریست‌ها را از جمله محورهای اصلی این جشنواره بیان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۸ آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند که آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره تلفن ۰۹۱۴۴۱۰۷۸۲۰ ارسال کنند.

وی انتخاب آثار و داوری این جشنواره را ۹ آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: آثار منتخب جشنواره هنری «محمد؛ پیامبر صلح و مهربانی» در تاریخ ۱۶ آذرماه اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه این جشنواره ویژه هنرمندان از قشر دانشگاهی و اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان است، گفت: هنرمندان دانشگاهی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و هر هنرمند می‌تواند سه اثر، ارسال کند.

بابازاده در پایان خاطر نشان کرد: در هر یک از گروه‌های اعلام شده در این فراخوان، ۱۰ اثر با اعطای لوح تقدیر به عنوان آثار برتر، معرفی و به پنج اثر برتر، لوح تقدیر و جوایزی  اهدا می‌شود، همچنین از هر گروه، ۲۰ اثر به مرحله نمایشگاه و چاپ در کتاب راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha