دشمنان درصدد از بین بردن تفکر بسیجی هستند
کد خبر: 3936318
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

دشمنان درصدد از بین بردن تفکر بسیجی هستند

امام جمعه اهر گفت: بسیج مولود انقلاب و برگرفته از تمامی لایه‌های جامعه است. دشمنان درصدد از بین بردن تفکر بسیجی و انقلابی هستند که باید در این‌باره هوشیار باشیم.

دشمنان در صدد از بین بردن تفکر بسیجی و انقلابی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر، روز گذشته، 30 آبان‌ در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان درصدد از بین بردن تفکر بسیجی و انقلابی هستند که باید در این‌خصوص هوشیار باشیم.

وی افزود: بسیج به عنوان نماد حکومت مردمی و دینی خدمات ارزنده‌ای برای کشور داشته و همیشه هرجایی مشکلی به وجود آمده بلافاصله وارد عمل شده و مشکلات را در اسرع وقت حل کرده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، گفت: سپاه و بسیج در مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان اهر خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام داده که جای تشکر دارد.

امام جمعه اهر ضمن تأکید بر تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت، افزود: تقویت اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

وی گفت: برای رفع تحریم‌ها نباید به امید کشورهای خارج بود بلکه باید از درون کشور و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و شعار ما می‌توانیم، مشکل خودمان را حل کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده افزود: در حال حاضر، تحریم‌های دشمنان باعث توسعه و پیشرفت کشورمان شده و این نشان از آینده روشن برای کشور است.

امام جمعه اهر، بر ترویج و توسعه فرهنگ بسیج در بین جوانان و نسل جدید تأکید کرد و گفت: بسیج مولود انقلاب و برگرفته از تمامی لایه‌های جامعه بوده و این‌طور نیست که حاکمیتی باشد و این مردم هستند که کشور را در زیر سایه مدیریت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اداره می‌کنند.

انتهای پیام
captcha