بسیج دانشجویی در تحقق نقشه فرهنگی کشور پیشتاز باشد
کد خبر: 3936806
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

بسیج دانشجویی در تحقق نقشه فرهنگی کشور پیشتاز باشد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر بازخوانی افق فرهنگی در سند چشم‌انداز 1404 یعنی «نقشه مهندسی فرهنگی کشور» اظهار کرد: بسیج دانشجویی باید در تحقق نقشه فرهنگی کشور پیشتاز باشد.

بسیج دانشجویی در تحقق نقشه فرهنگی کشور پیشتاز باشدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز عصر روز گذشته، دوم آذرماه در دیدار ویدئوکنفرانسی با تعدادی از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان به دلایل موفقیت تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج با روحیه مردمی، بصیرت و آگاهی سیاسی بالا و بدور از سیاست زدگی‌ها، خالصانه وارد میدان عمل می‌شود تا به فرمان ولایت جامه عمل بپوشاند.

وی شاخصه ولایت‌مداری را ویژگی منحصر به فرد و برجسته در تشکل مردمی بسیج خواند و بیان کرد: بسیج با آرمان‌خواهی در جریانات اجتماعی و جلوگیری از فساد فعالیت‌های بزرگی داشته است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، گفت: یکی از عرصه‌های پیش‌رو که نیازمند حضور اثرگذار بسیج است، تشکیل دولت جوان حزب الهی و تحقق سند چشم انداز 1404 در ایران اسلامی است که نیروی مردمی بسیج با ولایت‌مداری باید در این مسیر حرکت در خور توجه داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر بازخوانی افق فرهنگی در سند چشم‌انداز 1404 یعنی «نقشه مهندسی فرهنگی كشور»، ادامه داد: برخورداری از هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی و فعال بودن در مسیر جامعه مهدوی، پیشتازی در اخلاق و رفتار حسنه، دارا بودن جایگاه نخست در عرصه‌های فرهنگی و هنری از جمله ویژگی‌های افق فرهنگی 1404 است که بسیج دانشجویی باید در تحقق آن نقشی اثرگذار داشته باشد.

وی با یادآوری بیانات رهبر انقلاب اسلامی در عید قربان، گفت: رهبر معظم انقلاب محوری‌ترین تحریف را كه تقریبا به همه شایعات، دروغ پراكنی‌ها و شبهه افكنی‌ها جهت‌دهی می‌كند و تمام این شیطنت‌ها را به «جریان تحریف» مُبدَّل می‌سازد، ناكارآمد نمایی نظام جمهوری اسلامی دانستند، از این رو بسیج دانشجویی در این عرصه هم باید به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام
captcha