توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میانه
کد خبر: 3937177
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میانه

فرمانده سپاه میانه از توزیع 3 هزار بسته معیشتی همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: این خدمت‌رسانی در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حال اجراست.

توزیع سه هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان میانهحسین محمدی، فرمانده سپاه میانه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از توزیع 3 هزار بسته معیشتی همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: امروز این خدمت‌رسانی در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حال اجراست و دستگیری از مردم آسیب دیده از کرونا، مهم‌ترین اولویت بسیج و سپاه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های شهید سلیمانی و کمک مؤمنانه با هدف خدمت‌رسانی در قالب کاهش آسیب‌های بیماری کرونا از همه ظرفیت‌های شهرستان و بخش‌های تابعه استفاده خواهیم کرد، افزود: طیف‌ها و اقشار مختلف بسیج، آمادگی کافی برای ارائه خدمت در روز پنجم آذر را دارند.

محمدی، تاکید کرد: برای ارائه خدمات بهتر، هر مسجد و پایگاه بسیج باید به مرکزی برای خدمت‌رسانی به مردم تبدیل شود و این مستلزم همکاری جدی و وحدت بین پایگاه‌های بسیج، روحانیون و هیئت امنای مساجد است.

انتهای پیام
captcha