حرکت رو به جلوی کشور در گرو ترویج تفکر بسیجی است
کد خبر: 3937505
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

حرکت رو به جلوی کشور در گرو ترویج تفکر بسیجی است

شهردار تبریز تداوم حرکت رو به جلوی کشور را در گرو ترویج بیش از پیش فرهنگ و تفکر بسیجی دانست و گفت: در کشور ما حضور بسیج در تمامی رخدادها، جایگاه‌ها و موضوعات موثر بوده و خواهد بود.

حرکت رو به جلوی کشور در گرو ترویج تفکر بسیجی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر شهردار تبریز عصر روز چهارشنبه، پنجم آذرماه در دیدار با فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز و جمعی از بسیجیان، اظهار کرد: بسیج یک تفکر، رویه و اعتقادی است که با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شده و پس از گذشت سال‌ها دیدیم که در کشور عراق نیز از این تفکر استفاده کردند و مقابل داعش پیروز شدند.
وی تداوم حرکت رو به جلوی کشور را در گرو ترویج بیش از پیش فرهنگ و تفکر بسیجی دانست و افزود: در کشور ما حضور بسیج در تمامی رخدادها، جایگاه‌ها و موضوعات موثر بوده و خواهد بود.
شهین باهر با اشاره به لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه، گفت: دیدگاه مقام معظم رهبری به بسیج به عنوان قشری که معمولاً از جوانان تشکیل یافته، این است که جوانان و جامعه جوان را جدی بگیریم، پای کار بیاوریم و فرصت ایجاد کنیم. ایشان در گام دوم نیز به این موضوع صراحتا تاکید کرده اند.
شهردار تبریز، افزود: این همان ولایت‌مداری است و ما باید به آن گوش بدهیم. اگر جوانها را پای کار بیاوریم، حرکت کشور و نظام رو به جلو خواهد بود و پیشکسوتان ما نیز به عنوان راهنما باید نقش ایفا کنند.
وی با تاکید بر اینکه راه سعادت، رستگاری و خوشبختی جامعه شیعه، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: در بحث کرونا که یک مشکل برای کل دنیاست، ما می توانیم ثابت کنیم که با حضور بسیجیان و تقویت روحیه و تفکر بسیجی، این مشکل می تواند راحت‌تر و سریع تر حل شود.

انتهای پیام
captcha