جریمه ۸۱۴ خودرو در آذربایجان‌شرقی به دلیل نقض محدویت‌های کرونایی
کد خبر: 3937781
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

جریمه ۸۱۴ خودرو در آذربایجان‌شرقی به دلیل نقض محدویت‌های کرونایی

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران پلیس راه مستقر در ورودی‌های شهرستان‌های استان برای ۸۱۴ خودرو که ممنوعیت‌های ورود و خروج کرونایی را رعایت نکرده بودند، اعمال قانون کردند.

جریمه ۸۱۴ خودرو در آذربایجان‌شرقی به دلیل نقض محدویت‌های کروناییبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد، رئیس پلیس راه استان امروز، 8 آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانسی اظهار کرد: مأموران پلیس راه مستقر در ورودی‌های شهرستان‌های استان برای ۸۱۴ خودرو که ممنوعیت‌های ورود و خروج کرونایی را رعایت نکرده بودند، اعمال قانون کردند.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج در تمامی ورودی‌های ۱۸ شهرستان استان با وضعیت قرمز و نارنجی از یکم تا چهاردهم آذر، افزود: از زمان اجرای این طرح در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، ۱۲ هزار و ۸۰۰ خودرو نیز تذکر دریافت کرده و ۱۳ هزار و ۳۰۰ خودرو به مبدأ خود برگشت داده شدند.

کریمی نژاد، با بیان اینکه پلیس با تمام توان با همکاری نیروهای انتظامی و جمعیت هلال احمر و راهداری برای اعمال محدودیت‌ها پای کار است، اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی خروج خودروهای بومی پلاک شخصی از شهرهای نارنجی آذربایجان شرقی و نیز ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اعلام مسئولان شهرستان‌های اسکو، اهر، شبستر، عجب‌شیر، مرند، ملکان، میانه، هریس، بناب و تبریز از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های آذرشهر، بستان‌آباد، جلفا، چاراویماق، سراب، کلیبر، مراغه و هشترود نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: خروج خودروهای بومی با پلاک شخصی از شهرهای دارای وضعیت قرمز آذربایجان‌شرقی و ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه می‌شوند.

کریمی نژاد، یادآوری کرد: در آذربایجان‌شرقی در ۴۴ نقطه از ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی، پلیس راه، نیروی انتظامی و هلال احمر برای اعمال محدودیت‌ها مستقر هستند.

انتهای پیام
captcha