تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل مقابله با کج‌‌روی در جامعه است
کد خبر: 3937997
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل مقابله با کج‌‌روی در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی را مهم‌ترین عامل مقابله با کج روی‌ها بیان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات جامعه اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با تفکر بسیجی قابل حل است.

تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل مقابله با کج روی در جامعه استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا امروز، نهم آذرماه در نشست بصیرتی سپاه ناحیه جلفا، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی را مهم‌ترین عامل مقابله با کج‌روی‌ها عنوان و گفت: بسیاری از مشکلات جامعه اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با تفکر بسیجی قابل حل است.

وی به موفقیت‌های بسیج طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت که انگیزه بسیج الهی و فوق‌العاده قوی است و باید مسئولان از این انگیزه معنوی استفاده بیشتری ببرند که یکی از عوامل موفقیت ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس حضور نیروهای بسیجی در جبهه‌ها بود و همین اثرگذاری در سال‌های پس از جنگ نیز ادامه داشته است.

نجفقلی‌زاده سرایی، ادامه داد: بسیج باید به طور عملی به دهان کج‌اندیشان و متخلفان اقتصادی بزند، بدین معنی که به طور عینی و عملی با کارهای اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های فرهنگی با آن ها شروع به مقابله کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، اضافه کرد: با تشکیل بسیج مردمی از سوی امام راحل در سال‌های نخست انقلاب اسلامی، حفظ انقلاب و مقابله با توطئه‌های دشمن به مردم سپرده شده است و کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف مدیون بسیج است، زیرا فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف و رشد و پیشرفت آفرینی است، در میان آحاد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد و موجب هماهنگی و اتحاد میان همه اجزا جامعه می شود.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی است که موجب ارتباط جدایی ناپذیر میان اجزای جامعه اسلامی می‌شود و جامعه را از خود محوری و انحراف حفظ می‌کند و موجب اتحاد و همدلی وقدرت افزایی در جهان اسلام می شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، سلب خودباوری و اعتماد به نفس از ملت ایران را نقطه کانونی جنگ نرم دشمن علیه ایران دانست و گفت: افرادی که می‌گویند ما نمی‌توانیم، در کمین جنگ نرم دشمن گرفتار شدند و دچار ضعف ایمان هستند و این نگاه با تفکر بسیجی به هیچ عنوان همخوانی ندارد.

انتهای پیام
captcha