روند کاهش بستری‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3938026
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

روند کاهش بستری‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی در حال کاهش است، گفت: با همکاری مردم، صنوف و سازمان‌ها در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی، کاهش آمار مبتلایان کرونا کاملاً مشهود است.

روند کاهشی بستری‌های کرونا در آذربایجان‌شرقیعباسعلی درستی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی در حال کاهش است، اظهار کرد: با همکاری مردم، صنوف و سازمان‌ها در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی، کاهش آمار مبتلایان کرونا کاملاً مشهود است.

وی اظهار کرد: امیدوارم در روزهای آینده با ادامه این روند و نقش آفرینی بیشتر سازمان‌های مسئول، کنترل بیشتر بیماری کووید ۱۹ را در سطح استان شاهد باشیم.

درستی، با بیان اینکه اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی نشان می‌دهد که موفقیت در کنترل ویروس کرونا در گروی همکاری همه آحاد جامعه است، به شهروندان توصیه کرد که با جدی گرفتن محدودیت‌های هوشمند کرونایی، نظام سلامت آذربایجان شرقی را در مقابله هر چه بهتر با این بیماری مرگ بار کمک کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان اینکه برپایی دورهمی‌های خانوادگی عامل اصلی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این استان است، گفت: مردم باید به هشدارها توجه کنند تا دچار مشکلات حاد نشویم.

وی با اشاره به نقش تغذیه در تقویت سیستم ایمنی افزود: نقش تغذیه و ویتامین‌ها بر تقویت سیستم ایمنی انکار ناپذیر بوده، اما این تنها کمک‌ کننده است و نمی‌توان با تقویت ایمنی از ابتلا به بیماری‌ها جلوگیری کرد، بلکه تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت بهداشت است.

انتهای پیام
captcha