افتتاح ۲ هزار و ۸۸۷ طرح به همت بسیج سازندگی در کشور
کد خبر: 3938211
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

افتتاح ۲ هزار و ۸۸۷ طرح به همت بسیج سازندگی در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه این سازمان در کنار دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت در محرومیت زدایی تلاش می‌کند، گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج در سراسر کشور ۲ هزار و ۸۸۷ طرح افتتاح شد.

افتتاح ۲ هزار و ۸۸۷ طرح توسط بسیج سازندگی در کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی،  روز یکشنبه 9 آذرماه در حاشیه افتتاح دو طرح حوزه سلامت در شهرستان مرند با بیان اینکه این سازمان در کنار دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت در محرومیت زدایی تلاش می‌کند، گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج در سراسر کشور ۲ هزار و ۸۸۷ طرح افتتاح شده است.

وی افزود: پروژه‌های بسیج سازندگی در همکاری با نهادها و دستگاه‌های تخصصی به صورت مجزا در استان‌های مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.

 زهرایی همکاری بسیج سازندگی با دستگاه‌های اجرایی و دولتی را مهم تلقی و بیان کرد: هم گرایی و هم افزایی بین بسیج و سپاه با سایر دستگاه‌ها مزیت بسیار بالایی برای کشور دارد که موجب می‌شود از ظرفیت مردم و خیران و گروه‌های جهادی بسیج برای اجرای طرح‌های بزرگ در کشور بهره برد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه ۱۲۵ طرح بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌شرقی افتتاح شد، گفت: برای اجرای این طرح‌های افتتاح شده در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی تعداد یک هزار و ۶۰ طرح را در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسانده و با امضای موافقت نامه و قرارداد با دستگاه‌های اجرایی این طرح‌ها در دست اجراست.

سردار زهرایی در ادامه با گرامی داشت یاد و نام شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: دشمنان بدانند هزاران جهادگر، علم و عمل شهید فخری‌زاده را به دست می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی، با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب است و بسیجیان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌کنند، افزود: دشمنان بدانند جهادگران بسیجی با قلم زدن راه علمی این شهید و با قدم زدن عمل جهادی ایشان را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: با شهادت این شهید فخری‌زاده ها در نسل جوان برای جهاد علم و فناوری شکل خواهد گرفت چراکه راه جوانان ما زیر پرچم ولایت و در امتداد عاشوراست و مدل آن را در دفاع مقدس تجربه کرده و به رخ جهانیان کشیدیم و اکنون مدلی برای بلاد اسلامی هستیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: مدلی که با شیوع کرونا جهادگران ما در عرصه سلامت به میدان آمدند و دنیا دید دولت‌هایی را که داعیه متمدن بودن را داشتند چگونه در برابر این بیماری درماندند و ایران چگونه صلابت و اقتدار خود را نشان داد.

انتهای پیام
captcha