برگزاری ۵۶ برنامه در سالگرد شهید سلیمانی در تبریز
کد خبر: 3940929
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

برگزاری ۵۶ برنامه در سالگرد شهید سلیمانی در تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: ۵۶ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در مناطق دهگانه تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری ۵۶ عنوان برنامه در سالگرد شهید سلیمانی در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، بعدازظهر روز گذشته، 23 آذر، در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ۵۶ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در مناطق دهگانه تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی با عنوان «عقیق سلیمانی» به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است، گفت: بر این اساس، طی روزهای گذشته از فراخوان پوستر و تصویرسازی «از قاسم تا محسن» در بیت امام جمعه تبریز رونمایی شد که در یک هفته ۱۲۷ اثر ارسال شده و قرار است آثار برتر در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد.

حمیدی ادامه داد: کتاب عقیق سلیمانی با راهنمایی حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز در سه بخش ویژگی‌های ولایتمداری، مکتب سردار و تصاویر و مستندات در مراحل پایانی قرار دارد که اکنون در حال کسب مجوز برای چاپ آن هستیم تا برای روز هشتم دی رونمایی شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز افزود: پویشی با عنوان «دلتنگ سردار» که شامل دل‌نوشته‌های کودکان به شهید سلیمانی است، در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود؛ همچنین طبق روال هر هفته که یک کتاب در هر منطقه معرفی می‌کنیم، در هفته سالگرد شهادت سردار نیز کتاب‌هایی را در مورد این شهید معرفی خواهیم کرد.

وی از تهیه و توزیع ویژه‌نامه برای سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد و گفت: این ویژه‌نامه با موضوع وصیت‌نامه سردار تا قبل از دی تکمیل شده و در سطح شهر توزیع خواهد شد. از ۱۳ تا ۱۸ دی‌  برنامه‌ای با عنوان «تکیه عقیق سلیمانی» شامل اشعار و ادعیه و کلیپ‌هایی درباره سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شبکه‌های مختلف ملی و شبکه استانی پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha