توزیع ۵۵ بسته معیشت یلدایی بین نیازمندان در اهر
کد خبر: 3942361
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

توزیع ۵۵ بسته معیشت یلدایی بین نیازمندان در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: به مناسبت شب یلدا و در قالب کمک مومنانه ۵۵ بسته معیشتی بین نیازمندان اهر توزیع شد.

توزیع ۵۵ بسته معیشتی در شب یلدا بین نیازمندان در اهرسرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه ناحیه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا و در قالب کمک مومنانه ۵۵ بسته معیشتی بین نیازمندان اهر توزیع شد.

وی ارزش ریالی بسته‌های معیشتی را ۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌های کمکی شامل بسته میوه شب یلدا، برنج، نان، ماکارونی، روغن و سایر اقلام ضروری است که در شب یلدا بین نیازمندان مناطق محروم و حومه شهرستان اهر توزیع می‌شود.

سرهنگ صفی، گفت: تمامی بسیجیان و گروه‌های جهادی به صورت محله محور با همراهی خیران محله با شناسایی محرومان و نیازمندان اقدام به توزیع این بسته‌ها کرده تا هیچ نیازمندی در این شب که به نوعی مراسمات آن جزو آداب و رسوم ماندگار ایرانیان است شرمنده خانواده نشوند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، افزود: در چند روز اخیر بسیجیان به صورت محله محور با همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیران، هیئت‌های امنای مساجد و هیئت مذهبی در بیش از ۸ مرحله اقدام به توزیع کمک‌های معیشتی به صورت محله محور در بین نیازمندان این شهرستان کردند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در روستاهای شهرستان اهر نیز در روزهای اخیر بیش از ۳۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در روستاهای محروم این شهرستان توزیع شده است و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha