سیره حضرت زهرا(س) سرمشق زندگی جوانان قرار گیرد
کد خبر: 3947824
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

سیره حضرت زهرا(س) سرمشق زندگی جوانان قرار گیرد

امام جمعه اهر گفت: جوانان به ویژه بانوان باید سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان الگوی معنوی، سرمشق زندگی خود قرار دهند.

جوانان سیره حضرت فاطمه زهرا(س) سرمشق زندگی خود قرار دهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، روز گذشته، 25 دی در مراسم ختم قرآن در مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی اهر گفت: باید سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) را جوانان به ویژه بانوان به عنوان الگوی معنوی سرمشق زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: اگر جوانان ما زندگانی و آموزه‌های معنوی آن حضرت را برای خود الگو قرار دهند مطمئناً زندگی موفق خواهند داشت که متأسفانه برخی مشکلات اجتماعی در جامعه امروزی ما دور شدن از معنویت است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده تأکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید زندگانی و سیره و روش آن حضرت را برای جوانان و نسل امروز بازگویی کنند و با راهکاری مناسب زمینه جذب قشر جوان را به مسائل معنوی را فراهم کنند.

امام جمعه اهر در ادامه با اشاره به سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید وارسته نماد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی بود که نام جمهوری اسلامی را در دنیا طنین انداز کرد.

وی افزود: نام شهید سردار سلیمانی لرزه بر جان دشمنان و آرامش و اقتدار برای دوستداران نظام و انقلاب در سرتاسر جهان بود که دشمن با خیال خود فکر کرده که با شهادت این دلیر مرد، راه او و محور مقاومت خاموش خواهد شد. اما زهی خیال باطل که تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی هر یک به عنوان یک سردار و پاسدار نظام و انقلاب ادامه دهنده راه آن عزیز سفر کرده خواهند بود.

انتهای پیام
captcha