مکتب سردار دل‌ها همچنان ادامه دارد
کد خبر: 3947838
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

مکتب سردار دل‌ها همچنان ادامه دارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه عزت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون شهداست، اظهار کرد: مکتب سردار دل‌ها همچنان ادامه دارد و دشمن را با خاک یکسان خواهد کرد.

شهدا جان دادند ایران در برابر دشمن سر خم نکند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، شب گذشته، 25 دی‌ در مراسم «شبی با شهدا» در معراج شهدای تبریز، با بیان اینکه عزت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون شهداست، اظهار کرد: شهدا به خاطر وطن از جان و آرامش خود گذشتند، تا ایران در مقابل دشمنان سرخم نکند.

وی با اشاره به اینکه همه باید ادامه دهنده را شهدا باشیم گفت: شهدا به ولی‌فقیه زمان خود لبیک گفتند و جان خود را فدای اسلام کردند و امروز ما وظیفه داریم در همه امور گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب به عنوان، ولی امر مسلمین باشیم.

حجت‌الاسلام سرایی ادامه داد: در مکتبی که شهادت وجود دارد، هیچ وقت اسارت و خواری در آن معنا نخواهد داشت و مکتب شهدای ماهم از عاشورا سرچشمه گرفته و به احترام خون‌های پاک همیشه استوار خواهد ماند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، به واقعه کربلا اشاره و بیان کرد: ۱۴۰۰سال پیش امام حسین(ع) به همراه ۷۲تن از یاران وفادارش در مقابل ظالم زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند، اما سرخم نکردند. ما نیز از امام شهیدان درس ایثار و آزادگی گرفتیم و در مقابل ظالم و زورگویان مثل هشت سال دفاع مقدس با تمام توان ایستادگی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سرایی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار ما به دست داعش به شهادت نرسید، بلکه به دست استکبار جهانی آمریکای جنایتکار به شهادت رسید، اما مکتب سردار دل‌ها همچنان ادامه دارد و دشمن را با خاک یکسان خواهد کرد و اگر سردار سلیمانی نبود امروز داعش به جان مردم می‌افتاد.

انتهای پیام
captcha