شورای آموزش و پرورش؛ تبلور مشارکت عمومی در فرایند تعلیم و تربیت
کد خبر: 3947992
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان کرد:

شورای آموزش و پرورش؛ تبلور مشارکت عمومی در فرایند تعلیم و تربیت

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش تبلور مشارکت عمومی در فرایند تعلیم و تربیت است، گفت: تلاش مضاعف و سه برابری معلمان توانمند، مؤمن و متعهد استان در ایام شیوع کرونا باعث تداوم جریان آموزش و پرورش شده است.

ارسالی شنبه لطفا ///// تلاش مضاعف معلمان توانمند در ایام کرونا باعث تداوم جریان آموزش و پرورش شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، 27 دی‌ماه در دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان و خطیب جمعه بیرجند، که به مناسبت هفته شوراها برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته 70 نشست شوراهای آموزش و پرورش استان 406 مصوبه داشت که با پیگری‌های انجام شده بیش از 95 درصد مصوبات محقق شده است.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش تبلور مشارکت عمومی در فرایند تعلیم و تربیت است، افزود: نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده نماینده ولی فقیه در استان همواره فصل‌الخطاب خادمان آموزش و  پرورش خطه قهستان زمین بوده است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در سال جاری نیز تاکنون شش نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار و معاونان استانداری برگزار شده است.

واقعی از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان پل ارتباطی دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در فرایند تعلیم و تربیت، و برقراری ارتباط با مدرسه و دانش‌آموزان یاد کرد و افزود: تلاش مضاعف و سه برابری معلمان توانمند، مؤمن و متعهد استان در ایام شیوع کرونا باعث تداوم جریان آموزش وپرورش شده و در این مسیر پنج معلم را نیز به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی یادآور شد:  این معلمان در حالی با این سرای خاکی خداحافظی کردند که تا آخرین لحظات عمر با برکت خود مشغول تربیت و هدایت کودکان، نوجوانان و جوانان این خطه بودند و در حال تدریس، رخت حیات از سرای خاکی بسته به ملکوت عروج کردند.

انتهای پیام
captcha