برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در بستر فضای مجازی
کد خبر: 3948645
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در بستر فضای مجازی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: امسال ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت دهه مبارکه فجر و روز زن با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در بستر فضای مجازیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، امروز، سی‌ام دی‌ در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: دهه امامت و ولایت از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی شیعیان است و بر همین اساس مجموعه فرهنگی شهرداری تبریز با توجه به رسالت فرهنگی خود، در مناسبت‌های ملی و مذهبی برای حفظ و ترویج شعائر اسلامی با تمام ظرفیت و امکانات خود در کنار سایر دستگاه‌های متولی قرار دارد.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته زن، ولادت حضرت علی(ع) و ایام الله دهه فجر همچون گذشته در خدمت مکتب اخلاقی و ارزشی فرهنگ علوی خواهند بود و از ظرفیت‌های موجود در راه ترویج و پاسداری از آن استفاده خواهند کرد.

حمیدی تصریح کرد: امسال بیشتر برنامه‌های دهه ولایت و امامت، با توجه به محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، در بستر فضای مجازی برگزار شد که با استقبال گسترده مخاطبان در فضای مجازی همراه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اعلام اینکه بیش از ده‌ها عنوان ویژه برنامه برای ایام دهه فجر و میلاد حضرت علی(ع) و هفته زن در نظر گرفته شده است اظهار امیدواری کرد و گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت بهره‌مندی هرچه بیشتر از این ایام و همچنین رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورد.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست از حمایت شهرداری تبریز از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بنیاد بین‌المللی غدیر استان آذربایجان‌شرقی در ایام دهه ولایت و امامت تقدیر به عمل آورد.

وی  اظهار کرد: بنیاد غدیر به دنبال مردمی کردن بزرگداشت دهه امامت و ولایت است و این مهم با ترویج معارف غدیر با همکاری و تعامل نهادها و ادارات امکان پذیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha