برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3948998
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: باید از این فضا برای تبیین دستاورد‌های نظام در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی مجازی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی بدرشکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، روز چهارشنبه، اول بهمن ماه، در جلسه هماهنگی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر گفت: استفاده از فضای مجازی، از اولویت‌های محوری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان آذربایجان‌شرقی است و باید از این فضا برای تبیین دستاورد‌های نظام در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

وی بر معرفی شهدای انقلاب در فضای مجازی و تبیین بیانیه گام دوم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

بدر شکوهی، با اشاره به تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: این تقارن، اتفاق مبارکی است که باید از آن به منظور تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: امروز جامعه ما به تزریق امید نیاز دارد و بزرگترین ایرادی که می‌تواند حرکات را دچار وقفه کند ناامیدی است، در نتیجه رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرین باشد.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امید آفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.

بدرشکوهی، گفت: باید خدمات، برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه، تبلیغی و ترویجی ارائه شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه‌های نماز، گفت: باید خدمات و اقدامات صورت گرفته به مردم به درستی بیان شود که این می‌تواند موجب تقویت انقلاب و نظام و اعتماد مردم به این نظام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی، نمی‌توانیم برنامه‌های تجمعی و تکثری داشته باشیم بنابراین بهتر است دستگاه‌های مربوطه، فضاسازی محیطی با رویکرد شادابی و نشاط ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha