انتصاب «مجتبی ایزدی» به سرپرستی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما
کد خبر: 3949326
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

انتصاب «مجتبی ایزدی» به سرپرستی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما

مجتبی ایزدی پس از حدود یک سال و هشت‌ماه مدیریت بر رادیو قرآن، با حکم سرپرستی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما با این شبکه رادیویی خداحافظی کرد.

به گزارش ایکنا، با حکمی از سوی حمید شاه‌آبادی، معاون سیما، مجتبی ایزدی، مدیر رادیو قرآن، سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما شد.

در حکم معاون سیما خطاب به ایزدی آمده است:

«مأموریت آن مجموعه عبارت از پژوهش بنیادی، کاربردی و برنامه‌ای تلویزیونی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی محتوایی، نظارت، ارزیابی و ارزشیابی برنامه‌ها، شبکه‌ها و مراکز تولیدی است.

در این حکم، طراحی و تدوین «منظومه گفتمانی مدیریت پیام سیما»، تدوین سیاست‌های محتوایی برنامه‌های سیما، فرایند بررسی و تطبیق طرح برنامه‌های تلویزیونی با برنامه مصوب و صدور مجوز تولید، ارزیابی مستمر و منظم برنامه‌های سیما، ارزشیابی عملکرد شبکه‌ها و بازتولید گزارش‌های مراجع نظارتی درون و برون‌سازمانی و ارائه نتایج به همراه راهکارهای لازم به معاونت و شبکه‌ها و مراکز مربوطه، نظارت و ارزیابی برنامه‌های زنده شبکه‌ها، از اهم وظایف «مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما» عنوان شده است.

معاون سیما همچنین از خدمات ارزشمند سیدجواد مرادی در طول مدت زمان تصدی آن مرکز تشکر و قدردانی کرده است.

یادآور می‌شود، مجتبی ایزدی در خردادماه 1398 بود که با حکم معاونت صدای رسانه ملی به سمت مدیریت شبکه رادیویی قرآن منصوب شد. ایزدی، دانش‌آموخته مدیریت راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی است. او همچنین سابقه مدیرکلی ارزیابی و عملکرد و ساختار و تشکیلات سازمان صداوسیما، قائم‌مقامی شبکه قرآن سیما و دبیری شورای قرآن و معارف معاونت صدا را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

بنابر گفته مجتبی ایزدی، مدیر سابق رادیو قرآن «جانشینی او نیز ظرف روزهای آینده و پس از تصمیم‌گیری معاونت صدای رسانه ملی، اعلام خواهد شد.»

انتهای پیام
captcha