لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به مردم
کد خبر: 3949406
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به مردم

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اطلاع‌رسانی از خدمات و دستاوردهای دولت در دهه فجر، بیان کرد: ارزیابی منصفانه از عملکرد دولت نشان می‌دهد که کارهای بزرگی انجام شده که برای آگاهی مردم باید به آنها اطلاع‌رسانی شود.

دستاوردهای دولت به اطلاع مردم برسد/ مدیران از فرصت دهه فجر استفاده کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، بعدازظهر روز گذشته، چهارم بهمن‌‌ماه در جلسه شورای برنامه ریزی استان، با تأکید بر اطلاع‌رسانی از خدمات و دستاوردهای دولت در دهه فجر، اظهار کرد: ارزیابی منصفانه از عملکرد دولت نشان می‌دهد که کارهای بسیار بزرگی انجام شده و این کارها باید به آگاهی مردم برسد.

وی اظهار کرد: متأسفانه فضای جامعه به نحوی است که نقطه‌ضعف‌ها پررنگ شده و نکات قوت‌ها کمتر مطرح می‌شود. بنابراین لازم است دستاوردها و کارهای بزرگ دولت به مردم بیان شود و دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه صداوسیما در راستای اطلاع‌رسانی این دستاوردها برنامه‌ریزی کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از این جلسه، به مبنا قرار گرفتن وصول درآمدهای مالیاتی در تخصیص اعتبارات استانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سایه تعامل حوزه مالیاتی استان با صنعت‌گران و بخش خصوصی، میزان تحقق درآمدهای مالیاتی استان به رغم شرایط سخت اقتصادی، جلوتر از زمان‌بندی است.

وی در خصوص درآمدهای غیر مالیاتی نیز خواستار بررسی عدم تحقق این درآمدها و ایفای تعهدات دستگاه‌های استانی نسبت به وصول این درآمدها در دو ماه پایانی سال شد.

پورمحمدی درخصوص مسائل و مشکلات صنایع داروسازی استان، مطرح کرد: صنعت داروسازی از پیشران‌های اقتصادی استان است ولی آن‌چنان‌که باید به این صنعت توجه نشده است.

وی بر تسهیل زمینه فعالیت توسعه و صادرات واحدهای داروسازی استان از سوی دستگاه‌های مسئول تأکید کرد و افزود: داروسازی از صنایع ارزآور است و با توجه به اینکه آذربایجان شرقی محور توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه است، ضرورت دارد زمینه صادرات محصولات دارویی به این کشورها بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام
captcha