رویداد ملی طواف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3949537
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

رویداد ملی طواف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی گفت: رویداد ملی طواف در حوزه‌ها و محورهای طرح و اقدامات فرهنگی همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

رویداد ملی طواف در آذربایجان شرقی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام رامین حسینی خورنژاد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: رویداد ملی طواف در حوزه‌ها و محورهای طرح و اقدامات فرهنگی همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد ملی طواف از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب و راهبرد ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و مأموریت گام اسلامی در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: رویداد ملی طواف، در راستای ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی، دینی برتر است که هدف از آن، نشان دادن طرح‌های نو و قابل اجرا از اندیشمندان جامعه و حمایت از آنهاست.

حسینی خورنژاد افزود: این طرح‌ها در ۵ محور خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری، حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است که افراد می‌توانند در بازه زمانی مشخص، آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: طرح‌های ارائه شده پس از پایش و ارزیابی استانی برای انتخاب به مرحله کشوری و دبیرخانه رویداد ملی طواف ارسال خواهد شد. مهلت ارسال آثار تا یازدهم بهمن سال جاری بوده و شرکت برای عموم افراد آزاد است. طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد ملی طواف می‌توانند از لینک کانال رویداد ملی طواف آذربایجان‌شرقی و یا برای ارتباط با دبیرخانه استانی رویداد ملی طواف و دریافت فرم‌ها، اطلاعیه‌های مربوطه و ارسال طرح‌های آماده شده از آدرس eitaa.com/tavaff اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha