اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی در بستر شاد برگزار می‌شود
کد خبر: 3949556
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی در بستر شاد برگزار می‌شود

اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی برای حداقل چهار میلیون دانش‌آموز در شاد برگزار می‌شود.

راهیان‌نور دانش‌آموزی

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برگزاری اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی از دهه مبارک فجر تا نیمه فروردین در بستر سامانه شاد برای حداقل ۴ میلیون دانش‌آموز با کمک آموزش‌وپرورش، اداره فعالیت‌های اردویی، بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان خواهد بود.

در راستای فعالیت برگزاری اردو‌های راهیان نور، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، دستورالعمل اجرایی اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به ادارات کل استان ابلاغ‌شده است.

در بند‌هایی از این دستورالعمل، به تولید محتوای الکترونیکی و بارگذاری آن‌ها در کانال‌های شبکه شاد استانی و کشوری در زمینه اجرای اردو‌های راهیان نور در بستر فضای مجازی اشاره شده است.

همچنین در این دستورالعمل ذکر شده است حضور تمامی دانش‌آموزان و اولیای آنان در اردو‌های راهیان نور در بستر فضای مجازی اختیاری و رایگان است و برای شرکت‌کنندگان در این اردوها، گواهی اتمام اردو صادر می‌شود.

اردو‌های راهیان نور به‌عنوان نماد مشارکت و همراهی وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج مستضعفین از جایگاه و اهمیت والایی در تبیین مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همدل‌سازی نسل‌های سوم انقلاب با مفاخر و بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

با توجه به اثربخشی این اردو‌ها در شکل‌گیری هویت تربیتی دانش‌آموزان و همچنین لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری در «بازگویی گنجینه دفاع مقدس» از سال ۱۳۸۷ مدیریت راهبری اردو‌های راهیان نور در مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش آغاز و با همراهی ستودنی برادران عزیز در قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج تداوم داشته است.
انتهای پیام
captcha