تحصیل دانش‌آموزان ۳۰ روستای اهر در مدارس کانکسی
کد خبر: 3949668
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

تحصیل دانش‌آموزان ۳۰ روستای اهر در مدارس کانکسی

فرماندار شهرستان اهر از تحصیل دانش‌آموزان ۳۰ روستای این شهرستان در مدارس کانکسی خبر داد و گفت: ۸ باب مدرسه نیز در داخل شهر اهر وجود دارد که نیازمند بازسازی است.

تحصیل دانش‌آموزان ۳۰ روستای اهر در مدارس کانکسیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رسول خدابخش، فرماندار اهر، روز گذشته، پنجم بهمن در جلسه ساماندهی فضا‌های آموزشی شهرستان، از تحصیل دانش‌آموزان ۳۰ روستای این شهرستان در مدارس کانکسی خبر داد و گفت: متأسفانه ۸ باب مدرسه نیز در داخل شهر اهر وجود دارد که نیازمند بازسازی است.

وی از بلاتکلیفی ۱۱ باب مدرسه خیّرساز در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: تاکنون ۱۱ باب مدرسه از سوی خیران مدرسه‌ساز هبه شده‌ است اما تا این لحظه بلاتکلیف مانده‌ است.

فرماندار اهر با بیان این که امکانات مدارس شهرستان پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان این منطقه نیست ادامه داد: امکان احداث و یا بازسازی مدارس ۹ کلاسه و حتی بالاتر این شهرستان که در حال تخریب است وجود ندارد و انتظار مساعدت از وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و خیران داریم تا به تأمین نیاز‌های فضای آموزشی این شهرستان کمک کنند.

خدابخش با گلایه از بلاتکلیفی مدارس آسیب‌دیده از زلزله سال ۹۱ در شهرستان اهر ادامه داد: در شرایط فعلی نیاز داریم تا تعدادی مدارس که در زلزله سال ۹۱ دچار آسیب‌دیدگی شده بودند مرمت و یا بازسازی شده و مورد استفاده دانش‌آموزان قرار  بگیرند.

فرماندار اهر همچنین از محرومیت ۳۰ درصد دانش‌آموزان اهری از تحصیل در فضای مجازی برنامه شاد خبر داد.

انتهای پیام
captcha