تمدید مهلت ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن» در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3949680
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن» در آذربایجان‌شرقی

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره طرح هماهنگ «دانشجو معلم قرآن کریم» در استان تا پایان بهمن‌ماه جاری خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح «دانشجومعلم قرآن» در آذربایجان‌شرقیاحد حاجی‌بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهارمین دوره طرح هماهنگ «دانشجو معلم قرآن کریم» در استان تا پایان بهمن‌ جاری خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح‌های هماهنگ قرآنی سال ۹۹، چهارمین دوره از طرح دانشجو معلم قرآن، همزمان با ۱۴ استان کشور، در آذربایجان‌شرقی نیز اجرا می‌شود.

حاجی‌بلند افزود: از جمله اهداف اجرای این طرح می‌توان به تربیت مربی آموزش قرآن کریم، گسترش و توسعه معرفت و فرهنگ قرآنی میان دانشجویان، شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی دانشجویان در سطح کشور و استفاده از روحیه پویا و شاداب جوانان دانشجو برای انتشار فرهنگ قرآنی در کشور اشاره کرد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گفت: تحقق اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی به‌عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور نیز از جمله اهداف اجرای این طرح است.

حاجی‌بلند با بیان این‌که محتوای آموزشی دوره، روش و فنون تدریس پیشرفته، انگیزش و راهبردهای تدریس، آموزش مفاهیم، قرآن و زندگی و آشنایی با علوم قرآن است، افزود: دانشجویان علاقه‌مند به حوزه آموزش قرآن به مدت ۸۰ ساعت در سامانه معاونت آموزشی جهاد (امجد) با حضور اساتید برجسته کشوری دوره را می‌گذرانند و در پایان در صورت دریافت حد نصاب نمره، گواهی‌نامه پایان دوره از طرف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برای ایشان صادر خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دانشجویان برای ثبت‌نام در این طرح، تا پایان بهمن‌ فرصت دارند، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha