«شهر آیه‌ها» در شبکه رادیویی قرآن
کد خبر: 3949691
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

«شهر آیه‌ها» در شبکه رادیویی قرآن

در برنامه کوتاه «شهر آیه‌ها» رادیو قرآن به برجسته کردن و محور شدن آیات قرآن در فراز و نشیب زندگی روزمره مردم پرداخته می‌شود.

به گزارش ایکنا، «شهر آیه‌ها» عنوان میان‌برنامه شبکه رادیویی قرآن است که با محوریت برجسته کردن و محور شدن آیات قرآن کریم در فراز و نشیب‌ زندگی روزمره مردم با ساختاری مستند پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به معرفی یکی از موضوعات و مسائل زندگی مردم به همراه یکی از آیات متناسب و راهگشای قرآن و بیان نکات تربیتی متناسب با آیه و موضوع مورد اشاره می‌پردازد و سپس در فواصل برنامه یک یا دو فراز از آیه معرفی شده پخش می‌شود.

تأکید بر این حقیقت که قرآن در امورات روزمره مردم در جامعه امروزی، راهنما و هدایت بخش است، تبیین نقش آیات برای مردم در جریان مواجهه با مسائل روز و ارتقای آگاهی مردم نسبت به نقش هدایت‌بخشی قرآن در همه صحنه‌های زندگی از ضرورت و اهداف تولید این برنامه است.

برنامه کوتاه «شهر آیه‌ها» از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به مدت 10 دقیقه به سمع شنوندگان و مخاطبان میرسد و با توجه به ساختار این برنامه از قالب‌های متنوع گزارش و روایت و مطلب استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha