تغییرات در سامانه پیام‌گیر شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3949762
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

تغییرات در سامانه پیام‌گیر شبکه قرآن سیما

سامانه پیام‌گیر شبکه قرآن و معارف سیما با هدف دریافت نظرات مخاطبان این شبکه و بهره‌برداری بیشتر از آن در سامانه گویای ۲۷۸۶۸۰۰۰ با تغییراتی مواجه شد.

به گزارش ایکنا، روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد فهرست سامانه پیام‌گیر مخاطبان این شبکه تغییر کرده است و بر این اساس بینندگان می‌توانند پس از تماس با تلفن گویای شبکه به شماره ۲۷۸۶۸۰۰۰، پیام خود را متناسب با هر گروه برنامه‌ساز برای روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ارسال کنند.
 
به این ترتیب عدد ۱ به دریافت پیام مرتبط با روابط عمومی، ثبت نظر، پیشنهاد و انتقاد درباره شبکه قرآن اختصاص دارد و عدد ۲ ویژه پخش تلاوت‌ها و محافل قرآنی است. همچنین عدد ۳ گیرای نظرات شما درباره برنامه‌های مناسبتی، معارفی، سخنرانی و مداحی است و با وارد کردن عدد ۴، می‌توانید نظرات خود را درباره برنامه‌های حوزه خانواده مانند برنامه خوشبخت به گوش مسئولان شبکه برسانید.
 
پیام‌های مرتبط با بخش اطلاع‌رسانی و خبر را با شماره‌گیری عدد ۵ و مسابقات قرآنی مانند مسابقه استعدادیابی قرآنی اسرا را با عدد ۶ در میان بگذارید. همچنین مخاطبان برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان مانند برنامه‌های منم بچه مسلمان و ستاره‌ها می‌توانند نظرات خود را به اپراتور شماره ۷ و همچنین مخاطبان دلگویه‌های مذهبی و معنوی خود را در مناسبت‌های مذهبی و همچنین ویژه برنامه سحرگاهی تسبیح با عدد ۸ در میان بگذارند.
 
مخاطبان شبکه قرآن می‌توانند با شماره‌گیری عدد ۹، نظرات خود را درباره مستند، فیلم، سریال و سایر برنامه‌های شبکه ارائه کنند. لازم به ذکر است تمامی پیام‌ها ضبط و دریافت می‌شود و با افتخار به مسئول مربوطه و اتاق فکر این شبکه انعکاس داده خواهد شد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه به نشانی www.qurantv.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۴۴ و فضای مجازی شبکه به نشانی QTV_IRIB@ نظرات خود را در میان بگذارند و همچنین پیام‌های تصویری خود را به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۴۵ در فضای مجازی ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha