نقش مدیریت پژوهش در حوزه کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی بررسی می‌شود
کد خبر: 3949826
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی؛

نقش مدیریت پژوهش در حوزه کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی بررسی می‌شود

نهمین نشست تخصصی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی در موضوع «نقش مدیریت پژوهش در حوزه کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نهمین نشست تخصصی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»، با موضوع «نقش مدیریت پژوهش در حوزه کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» چهارشنبه، 8 بهمن‌ماه، از ساعت 9 تا 10:30 به همت مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم برگزار می‌‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ایراد سخن می‌پردازد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی http://amjad.jde.ir/isqa مراجعه کنند. همچنین لازم است علاقه‌مندان در سامانه امجد، نهمین نشست تخصصی کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی را انتخاب کرده، نام خود را درج نموده و با رمز quran.ir وارد سامانه شوند.

یادآور می‌شود،‌ مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم سلسله‌نشست‌های تخصصی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» را برنامه‌ریزی کرده است که تاکنون در این نشست‌ها اساتیدی از جمله عبدالهادی فقهی‌زاده با موضوع «ضرورت و معنای کاربردی‌سازی در مطالعات قرآنی»، حجت‌الاسلام علیرضا قائمی‌نیا با موضوع «راهکارها و الزامات کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»، احد فرامرز قراملکی، استاد دانشگاه تهران با موضوع «جایگاه مسئله‌شناسی در کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»،‌ حجت‌الاسلام رضایی اصفهانی درباره «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی از منظر ظرفیت‌های پژوهشی»، قاسم درزی با موضوع «رابطه‌ میان‌رشتگی و کاربردی‌سازی در علوم قرآنی»، کریم دولتی با موضوع «چالش‌های کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» و هادی رهنما «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی و چالش اختلاف در متون قرآن و حدیث» به سخنرانی پرداخته‌اند.

در نشست پیشین نیز احمد قرائی، عضو هیئت علمی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، با محوریت «ظرفیت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی در کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» به سخنرانی پرداخت.

ارسالی ///نشست «نقش مدیریت پژوهش در حوزه کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» برگزار می‌شود

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha