حفظ بقای انقلاب اسلامی در گرو وحدت و انسجام ملی
کد خبر: 3950512
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

حفظ بقای انقلاب اسلامی در گرو وحدت و انسجام ملی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های ائمه جمعه در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی، تقویت توان دفاعی کشور، افزایش بصیرت و آگاهی و همچنین مبارزه با مستکبران و دشمنان ایران اسلامی از دیگر عوامل مؤثر در حفظ و تقویت انقلاب اسلامی ایران است.

ایمان؛ رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، بعدازظهر روز گذشته، نهم بهمن‌ماه، در همایش ائمه جمعه استان در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز، با قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های ائمه جمعه در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: ایمان مردم به اسلام، اصلی‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی مردم با پیروزی انقلاب، تمام نشده است افزود: این نقش آفرینی، روز به روز و در تمامی برهه‌های حساس و تاریخ‌ساز ایران اسلامی، قابل مشاهده است که باید به بهترین شکل ممکن از آن حفاظت و حراست شود.

آل‌هاشم اظهار کرد: در چهل و دو سال گذشته، کارهای بسیار عظیمی به برکت نقش آفرینی ویژه مردم در کشور انجام شده که یاری مردم در رزمایش کمک‌های مؤمنانه به مستضعفین و نیازمندان، یکی از مصادیق این موضوع است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات و برنامه‌ریزی برای پاسخ دهی مناسب به نیازهای معیشتی مردم، تصریح کرد: بخشی از مشکلات فعلی جامعه، مربوط به تحریم‌ها و مابقی نیز به عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی و ذیربط کشور باز می‌گردد.

وی با تشریح اهمیت دهه فجر گفت: ایام فجر فرصت مناسبی برای بیان برکات انقلاب است که لازم است در کنار تأکید بر موضوعاتی مانند نگرانی و مشکلات معیشتی، مردم را به آینده کشور و نظام امیدوار کرد.

آل‌هاشم ادامه داد: تشویق مردم به حضور گسترده و باشکوه در پای صندوق‌های رأی، یکی دیگر از اولویت‌های کنونی جامعه است که باید مورد توجه ائمه جمعه و اقشار مختلف تأثیرگذار جامعه باشد.

امام جمعه تبریز با تأکید مجدد بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن افزود: توجه به فرمایشات و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین تبعیت محض از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اصلی‌ترین عامل حفظ و بقای انقلاب اسلامی است.

وی پافشاری و ترویج اصول و ارزش‌های اسلامی را یکی دیگر از عوامل دخیل در حفظ و تقویت انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بی توجهی به اخلاص؛ شعارزدگی، ریاکاری و سایر صفات مذموم غیراخلاقی از جمله آفت‌های خدمت‌رسانی به مردم است که باید به شدت از آنها دوری جست.

آل‌هاشم حفظ وحدت و انسجام ملی، تقویت توان دفاعی کشور، افزایش بصیرت و آگاهی و همچنین مبارزه با مستکبران و دشمنان ایران اسلامی را از دیگر عوامل مؤثر در حفظ و تقویت انقلاب اسلامی ایران برشمرد و بر مبارزه ائمه جمعه با فرهنگ شکست خورده غربی در جامعه و پرهیز از ورود به بازی‌های سیاسی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha