راهی جز پیمودن مسیر علم و فناوری برای حل مشکلات نداریم
کد خبر: 3954698
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

راهی جز پیمودن مسیر علم و فناوری برای حل مشکلات نداریم

مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: جز پیمودن مسیر علم و فناوری راهکار دیگری برای حل مشکلاتمان نداریم.

راهی جز پیمودن مسیر علم و فناوری برای حل مشکلات نداریمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار حسین دهقان، مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح  امروز، 29 بهمن‌ماه با حضور در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۹ بهمن ۵۶، اظهار کرد: مردم تبریز در چنین روزی با گرامیداشت چهلم شهدای قم، پای کارآمده و بنیانگذار نهضت چهلم‌ها شدند.

وی با بیان اینکه پس از خیزش مردم تبریز در ۲۹ بهمن، نهضت چهلم‌ها در کشور منجر به پیروزی ملت در بهمن‌ماه ۵۷ شد، گفت: مردم آذربایجان، سابقه طولانی و تاریخی در دوره‌های مختلف را دارد.

سردار دهقان، با اشاره به سابقه طولانی جهاددانشگاهی فعالیت‌های انجام شده در حوزه رویان، اقدامات این نهاد انقلابی در این حوزه را خوب ارزیابی کرد و گفت: این نهاد انقلابی گام‌های خوبی برداشته، به گونه‌ای که در حوزه رویان، در دنیا به مرجعیت علمی رسیده‌ایم.

مشاور فرمانده معظم کل قوا، با بیان اینکه در گذشته بسیاری از جانبازان با مشکلات بینایی و یا قطع نخاع را برای تکمیل روند درمان به کشورهای خارجی اعزام می‌کردیم که هزینه‌های زیادی هم در پی داشت، افزود: با تلاقی دادن بدنه علمی و نخبگی به فناوری و تولید محصول، مشکلاتمان حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی درگیر در جنگ جهانی دوم به دنبال جنگ، صنعت عظیمی را به راه انداختند و امیدواریم در آینده بتوانیم به جایگاهی دست پیدا کنیم که با خلق و عبور از مرزهای دانش، ثروت و سرزندگی برای ملت و نشاط ایجاد کنیم تا بتوانند با امید به آینده، زندگی کنند.

مشاور رهبر معظم انقلاب در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از حمایت خیریه‌ها برای حل مشکلات ناباروری زوجین، خاطرنشان کرد: این کار به خصوص در تبریز شدنی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش‌های تعدادی از کادر درمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با اهداء لوح، تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha