ارسال 224 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»
کد خبر: 3956241
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

ارسال 224 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» اظهار کرد: تعداد 224 اثر در بخش‌های مختلف از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ارسال 224 اثر به سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»

سیدمحمدحسین بلاغی، دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: مرحله نخست سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی با جمع آوری آثار از سراسر کشور با استقبال کم‌نظیر هنرمندان و گروه‌های تواشیح کشور به کار خود پایان داد.

وی افزود: ۲۲۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، ۴۰ اثر به مرحله نهایی جشنواره و بخش داوری راه یافته‌اند.

بلاغی، از شرکت بیش از ۲۵۰۰ هنرمند به صورت تخصصی در این جشنواره خبر داد و گفت: بیشترین بخش آثار ارسال شده، به بخش تولیدات آکاپلا و موسیقایی تعلق دارد و همچنین بیش از ۴۰ اثر نیز به بخش ویژه حاج قاسم سلیمانی ارسال شده است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» از حضور داوران بین‌المللی در این جشنواره خبر داد و افزود: آقایان مهدی دغاغله، غلامرضا شاه میوه اصفهانی، حسن خانچی، محمد جباری، حسین قربانی، اسماعیل‌زاده، غلامرضا میرزازاده و مهدی محمدزاده به عنوان سرپرست گروه داوری این آثار را داوری خواهند کرد.

وی افزود: در مجموع سه اثر از شش بخش (۱۸ اثر) به انتخاب هیات داوران به عنوان اثرات برگزیده انتخاب می‌شود و به دلیل استقبال مطلوب از بخش ویژه جشنواره (جایزه حاج قاسم سلیمانی) سه اثر نیز در این بخش انتخاب خواهد شد.

بلاغی در خاتمه از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه سال‌جاری در تبریز خبر داد.

انتهای پیام
captcha