تولیدات قرآنی با ذائقه عمومی جامعه همخوان باشد
کد خبر: 3956788
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

تولیدات قرآنی با ذائقه عمومی جامعه همخوان باشد

مدرس و داور بین‌المللی قرآن کریم، با بیان اینکه تولیدات قرآنی باید به سمت ذائقه عمومی جامعه نزدیک شوند، گفت: البته در این راستا لازم به تغییر برخی چارچوب‌های فنی و هنری در این زمینه هستیم.

تولیدات قرآنی به سمت ذائقه عمومی جامعه نزدیک شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، غلامرضا شاه میوه اصفهانی، قاری، مدرس و داور بین‌المللی قرآن کریم، روز گذشته، 10 اسفندماه، در حاشیه داوری آثار سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی»، اظهار کرد: شاهد جهش قابل توجهی به لحاظ کیفیت و ارزش هنری آثار در دوره سوم از جشنواره هستیم و می‌توان گفت در این دوره، آثار از لحاظ کیفیت نسبت به دوره‌های قبل 50 تا 60 درصد رشد کیفی داشته‌اند.

وی با اشاره به بالا رفتن عیار فنی و هنری آثار این دوره از جشنواره گفت: جهت‌گیری جشنواره باید به سمتی باشد که آثار تولید شده و برگزیده بیشتر در متن جامعه شنیده شده و از سویی ملودی‌های آن نیز به شکلی باشد که مورد توجه عموم جامعه قرار بگیرد.

شاه میوه ادامه داد: البته رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی نیز باید یاریگر عوامل جشنواره بوده و نسبت به پخش عمومی آثار تولید شده اقدام کنند تا این آثار در سطح جامعه، شنونده داشته باشند.

این مدرس و داور بین‌المللی قرآن، با بیان اینکه تولیدات قرآنی باید به سمت ذائقه عمومی جامعه نزدیک شوند، گفت: البته در این راستا لازم به تغییر برخی چارچوب‌های فنی و هنری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام
captcha