جلسه ملاقات عمومی استاندار آذربایجان‌شرقی با مردم برگزار شد
کد خبر: 3957052
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

جلسه ملاقات عمومی استاندار آذربایجان‌شرقی با مردم برگزار شد

استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه ملاقات مردمی خود به همراه تعدادی از مدیران اجرایی استان، به‌صورت چهره به چهره پای درد دل تعدادی از شهروندان نشست و دستورهای لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

استاندار آذربایجان شرقی به مسائل و مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز دوشنبه، 11 اسفندماه، به همراه جمعی از مدیران اجرایی استان، به‌صورت چهره به چهره به مسائل و مشکلات 40 نفر از مراجعان گوش فرا داد و دستورهای لازم برای حل و فصل مشکلات آنها را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار مردمی، گفت: در ماه‌های اخیر به دلیل شرایط خاص، امکان برگزاری ملاقات‌های مردمی میسر نبود و خوشبختانه امروز توفیق داشتیم تا با تعدادی از شهروندان ملاقات و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

پورمحمدی، با بیان اینکه خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها را اولویت اصلی خود می‌دانیم، افزود: تمام مسئولان مکلف به رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور مدیران اجرایی استان در جلسه ملاقات مردمی، گفت: مدیران استان به‌صورت دوره‌ای در مرکز ارتباطات مردمی (سامد) حضور می‌یابند و مردم استان می‌توانند از طریق این سامانه نیز مشکلات خود را مطرح کنند.

مدیران کل دفتر جذب سرمایه‌گذاری و دفتر امور روستایی استانداری، شهردار تبریز، رؤسای سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی، مدیران کل کمیته امداد، بنیاد شهید، بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری نیز استاندار آذربایجان‌شرقی را در رسیدگی به مشکلات مردم همراهی کردند.

در این جلسه 40 نفر از شهروندان استان که از طریق سامانه تلفنی 111 ثبت‌ نام کرده بودند، توانستند مشکلات خود را با استاندار در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha