توزیع 750 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3957097
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

توزیع 750 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: توزیع بیش از 750 هزار بسته بهداشتی و معیشتی به ارزش بیش از 180 میلیارد تومان در مناطق محروم و سکونت‌گاه‌های غیررسمی استان در قالب کمک‌های مؤمنانه و حمایتی توسط دستگاه‌های مختلف، خیریه‌ها و دفاتر تسهیل‌گری، جلوه‌های درخشانی از همدلی و همبستگی مردم در مقاطع بحرانی را نمایان کرد.

توزیع 750 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی بدرشکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز، 12 اسفندماه در جلسه هیئت اندیشه‌ورز استان در دانشگاه تبریز، با تأکید بر ارتقای خدمات فرهنگی و اجتماعی برای ساکنان مناطق محروم و سکونت‌گاه‌های غیررسمی، موفقیت در این زمینه را نیازمند همراهی و همدلی مردم و همکاری همه دستگاه‌ها دانست و گفت: نخبگان و گروه‌های مرجع و اساتید حوزه و دانشگاه نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی در مدیریت بیماری کرونا و ارائه خدمات حمایتی به افراد آسیب‌دیده، جایگاه برجسته‌ای در سطح کشور دارد، افزود: این مهم در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی مدافعان سلامت، همکاری دستگاه‌های دولتی و عمومی و مهم‌تر از همه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم به‌دست آمده است.

بدرشکوهی افزود: توزیع بیش از 750 هزار بسته بهداشتی و معیشتی به ارزش بیش از 180 میلیارد تومان در مناطق محروم و سکونت‌گاه‌های غیررسمی استان در قالب کمک‌های مؤمنانه و حمایتی از سوی دستگاه‌های مختلف، خیریه‌ها و دفاتر تسهیل‌گری، جلوه‌های درخشانی از همدلی و همبستگی مردم در مقاطع بحرانی را نمایان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با توجه به تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، یکی از چالش‌هایی دوران پساکرونا، بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده و همچنین تألمات روحی و روانی بازماندگان افراد فوت‌شده از این بیماری خواهد بود.

وی تأکید کرد: لازم است دستگاه‌های ذیربط و متولیان امر در استان تدابیر لازم را برای ارائه حمایت‌های مادی و معنوی به‌ویژه ارائه خدمات مشاوره‌ای به افراد آسیب‌دیده در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین از رسانه‌های عمومی به‌ویژه صداوسیما و اداره‌کل ارشاد در بسترسازی برای افزایش مشارکت‌های مردمی و ارتقای آموزش‌های همگانی در پیشگیری از بیماری کرونا قدردانی کرد و خواستار انعکاس بیشتر خدمات سازمان‌های مردم‌نهاد، مؤسسات خیریه و دفاتر تسهیل‌گری در این زمینه شد.

انتهای پیام
captcha