جشن نیکوکاری در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3957152
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
با شعار «عیدی برای همه»؛

جشن نیکوکاری در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه و برای حمایت از خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

جشن نیکوکاری در آذربایجان‌شرقی برگزار می شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، یونس فاتح، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، 12 اسفندماه، گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه و برای حمایت از خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش خیرخواهانه، بیان کرد: خیران و مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ کمک‌های نقدی خود را به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

فاتح اضافه کرد: کد دستوری #۱*۸۸۷۷* نیز برای جذب کمک‌های مردم و خیران در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات اقتصادی در دوران شیوع کرونا، بیان کرد: با همکاری مردم نیکوکار آذربایجان‌شرقی و استفاده از ظرفیت دیگر نهادها همچون آموزش و پرورش شاهد شور همدلی و نوع‌دوستی در کمک به خانواده‌های نیازمند خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha