استقبال از پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» در تبریز
کد خبر: 3957239
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸

استقبال از پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» در تبریز

پیکر خلبان شهید «بیرجند بیک محمدی» با حضور نماینده ولی‌فقیه دراستان، استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولین استانی در پایگاه دوم شکاری شهید «فکوری» تبریز مورد استقبال قرار گرفت.

استقبال از پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پیکر خلبان شهید «بیرجند بیک محمدی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولین استانی امروز، ۱۲ اسفندماه در پایگاه دوم شکاری شهید «فکوری» تبریز مورد استقبال قرار گرفت.

خلبان شهید «بیک محمدی» دوره‌های تخصصی وسایل زمینی هواپیمای اف - ۴ را در ایران و آمریکا گذراند و از آنجا که علاقه وافری به خلبانی داشت تغییر رشته داده و پس از موفقیت در آزمون‌های مربوطه، به استخدام دانشکده خلبانی نیروی هوایی درآمد.

این شهید والا مقام در ۶ خردادماه سال ۶۷ در ماموریت پشتیبانی سطحی از نیروهای زمینی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده، بر فراز دریاچه ماهی مورد هدف موشک قرار گرفت و از آن تاریخ هیچ اطلاعی از وضعیت خلبان بیک محمدی به دست نیامد و به عنوان جاویدالاثر در لیست شهدای خلبان قرار گرفت.

یادآور می‌شود، در روزهای گذشته سرتیپ پاسدار محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در مراسمی که سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، و تعدادی از مسئولان و پیشکسوتان این نیرو در منزل شهید «بیرجند بیک محمدی» حضور داشتند، به دنبال یک تماس تلفنی، خبر کاوش پیکر مطهر این ققنوس وطن را به خانواده او اعلام کردند.

استقبال از پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» در تبریزاستقبال از پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» در تبریزاستقبال از پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» در تبریزاستقبال از پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» در تبریز

انتهای پیام
captcha