توسعه فضای سبز شرط اصلی توسعه پایدار است
کد خبر: 3957566
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
استاندار آذربایجان‌شرقی:

توسعه فضای سبز شرط اصلی توسعه پایدار است

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر مشارکت همه سازمان‌ها و نهادهای عمومی و تشکل‌های مردم‌نهاد در توسعه فضای سبز و منابع طبیعی، اظهار کرد: فضای سبز و منابع طبیعی سالم شرط اصلی توسعه پایدار و زندگی مناسب است.

توسعه فضای سبز شرط اصلی توسعه پایدار و زندگی مناسب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 14 اسفندماه، در آستانه روز ملی درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی، با کاشت یک اصله نهال سیب در محوطه استانداری، با تأکید بر مشارکت همه سازمان‌ها و نهادهای عمومی و تشکل‌های مردم‌نهاد در توسعه فضای سبز و منابع طبیعی، اظهار کرد: فضای سبز و منابع طبیعی سالم شرط اصلی توسعه پایدار و زندگی مناسب است.

وی افزود: اهمیت توسعه فضای سبز در شهرهای بزرگ و صنعتی که از مشکلاتی چون آلودگی هوا رنج می‌برند، دوچندان است و توجه به این موضوع باید بیشتر از گذشته باشد.

پورمحمدی، با اشاره به شعار امسال روز درخت‌کاری با عنوان «همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی»، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و همچنین تشکل‌های مردم‌نهاد باید برای تحقق این شعار تلاش کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با ابراز خرسندی از توجه ویژه به توسعه فضای سبز استان بویژه شهر تبریز در سال‌های گذشته، از برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای کاشت یک میلیون اصله نهال قدردانی و بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در تحقق این کار مهم تأکید کرد.

وی همچنین از اهتمام سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی و غیردولتی استان در توسعه فضای سبز و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha