تولید۳۰ هزار محتوای الکترونیکی در دوران کرونا برای دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3958291
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

تولید۳۰ هزار محتوای الکترونیکی در دوران کرونا برای دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۰ هزار محتوای الکترونیکی در دوران کرونا برای دانش آموزان این استان تولید و منتشر شده است.

۳۰ هزار محتوای الکترونیکی در دوران کرونا برای دانش‌آموزان تولید شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، امروز، 18 اسفندماه، در دیدار وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب آذربایجان‌شرقی، گفت: ۳۰ هزار محتوای الکترونیکی در دوران کرونا برای دانش آموزان این استان تولید و منتشر شده است.

وی افزود: با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، تعامل جدیدی به خصوص در ابرشبکه شاد بین دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است.

پاشایی، با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش استان در دوران کرونا، اظهار کرد: اجرای طرح «یاریگران آموزش» از جمله این اقدامات بود که به یاری معلمان و دانش آموزان شتافت و در آن معلمان حتی در روستاهای واقع در مناطق سخت عبور با رعایت موازین بهداشتی در کلاس درس دانش آموزان حضور یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کلاس‌های محدودی در سطح استان برای رفع مشکلات دانش آموزان دیرآموز توسط معلمان برگزار شد، گفت: معلمان استان در زیست بوم جدید و در دوران کرونا همواره در سنگر تعلیم و تربیت حضور یافته و بالاترین فداکاری ها و از خودگذشتگی ها را به نمایش گذاشتند.

وی تکریم منزلت معلمان را از ضرورت‌های نظام آموزشی تعلیم و تربیت اعلام کرد و ادامه داد: معلمان آزمون خود را به نیکی پس داده‌اند و هرگز مشکلات صنفی خود را به آموزش دانش آموزان گره نزده‌اند.

پاشایی، با اشاره به قدمت تاریخی خطه آذربایجان و تبریز در حوزه تعلیم و تربیت، یادآوری کرد: این خطه در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت و تأسیس مدارس نوین نقش بسزایی ایفا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه شناسنامه آذربایجان در حوزه تربیت بزرگان و مشاهیر این خطه با معلمان تاریخ ساز گره خورده است، افزود: تابلو دیانت و اخلاص با کار معلمی شناخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha